Per
a
una
didàctica
dels
mitjans
àudio-visuals
Per a una didàctica dels mitjans àudio-visuals és un llibre que hem tractat a classe. Al mateix temps hem estat veient un video per ficar en pràctica la teoria del video.
Del tema del vídeo com a forma d'expressió, hem tractat sobretot la planificació, és a dir el grau d'apropament de la camera a la realitat (els plans més llunyans aporten a la imatge un plus de valor descriptiu; els plans propers aporten un plus de valor expressiu o dramàtic; i els plans mitjans hi aporten un plus de valors narratiu). Cal dir que el llenguatge es veu modificat pel tipus de pla.
També hem tractat l'angulació, la qual fa referència a la diferència entre el nivell de la presa de vista i el de l'objecte o subjecte que han de ser enregistrats.
Els moviments de la càmera, és un apartat que també hem tractat. Hi ha diferents moviments com ara: la panoràmica (PAN), és un moviement de rotació de la càmera; el tràveling, és un moviment de rotació similar al d'un bressol; i el zoom el qual manipula la perspectiva, el que es desplaça és l'òptica.
Un altre punt ha destacar és el dels signes de puntuació, és a dir les formes de connexió entre els diferents plans.
Del tema la dimensió didàctica, cal dir que es pot relacionar amb el capítol 8 del llibre Nuevas Tecnologias Aplicadas a la Educación.
a
una
didàctica
dels
mitjans
àudio-visuals
Per a una didàctica dels mitjans àudio-visuals és un llibre que hem tractat a classe. Al mateix temps hem estat veient un video per ficar en pràctica la teoria del video.
Del tema del vídeo com a forma d'expressió, hem tractat sobretot la planificació, és a dir el grau d'apropament de la camera a la realitat (els plans més llunyans aporten a la imatge un plus de valor descriptiu; els plans propers aporten un plus de valor expressiu o dramàtic; i els plans mitjans hi aporten un plus de valors narratiu). Cal dir que el llenguatge es veu modificat pel tipus de pla.
També hem tractat l'angulació, la qual fa referència a la diferència entre el nivell de la presa de vista i el de l'objecte o subjecte que han de ser enregistrats.
Els moviments de la càmera, és un apartat que també hem tractat. Hi ha diferents moviments com ara: la panoràmica (PAN), és un moviement de rotació de la càmera; el tràveling, és un moviment de rotació similar al d'un bressol; i el zoom el qual manipula la perspectiva, el que es desplaça és l'òptica.
Un altre punt ha destacar és el dels signes de puntuació, és a dir les formes de connexió entre els diferents plans.
Del tema la dimensió didàctica, cal dir que es pot relacionar amb el capítol 8 del llibre Nuevas Tecnologias Aplicadas a la Educación.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada